?

Log in

Jun. 28th, 2006

murder

(no subject)

Haha ah yesterday was some fun shiz with the Cara and the Natalie at the Aston Uni convention. Ive been iffy with so many friends i needed to spend time with other people, yar its been good :] So yeah, we went round and got shitloads of prospectuses so our hands were crippled by the end! And then we spent lots of time in Subway eating some lunch *drool* I think we kinda spent longer in subway than we did gettin prospectuses, just because the queue was so fucking long -__- But it was worth it because it was smexylicious.
Anyway our laughs included the wonderful sign we made with my UCAS book to show all those sexy lorry drivers on the way home! But the coach driver had to be a bitch and drive in the left lane all the time, we never got a chance to show it off properly :'( And then when we got back, Cara and I had some webcam fun lolz
Cara and I are like, so cool/weird/scary :DCollapse )
ahh good times good times, cara u do make me laugh lots :)london shall be the next installement of photo blog ness, a jumbo sized one because we're cool and all that jazz
cant be arsed to talk about my day, nothing great, lugged home a fat buggar of a psychology book, nearly got ran over by a bike...thats about it :D

Feb. 25th, 2006

murder

(no subject)

yay heathers home!! wow, ive been away for 3 weeks and its flown by so fast!! and ive got so much to write about i dont know whether ill be able to put it in, i think ill put it under a cut and do a picture story somehow! And im gonna keep it short and snappy cus ure not gonna be able to read a long entry! oh and to warn u, the photos are all gonna be different sizes cus photobucket isnt that good really.
Heather's trip to japan!Collapse )
I had such a fantastic 3 weeks though. I got home last night and was absolutely knackered, i went to bed straight away haha! But i was so excited walking out of the airport to meet my family in the airport. I saw my family and just burst out crying all over my Mum haha! So yeh i think i must have been a bit homesick. But the 15 hour journey and homesickness was definetly worth what I experienced. I had a once in a lifetime experience and Im glad i went. God knows what I would have felt like if I cancelled just because Lacey didnt want to go either.
Well see most of you monday! Cant wait to see you all again :) Ill be a motormouth though...so be prepared with some earplugs and random "wow" and "cool" when necessary haha!

Sep. 1st, 2005

murder

(no subject)

1. One secret.
2. One compliment.
3. One random thing
4. One love note.
5. Lyrics to a song.
6. How old you are.
7. How long we've been friends.
8. A hint to whom you are.


anonymously.

thank you please :) ♥

Mar. 28th, 2005

murder

(no subject)

murder

June 2006

S M T W T F S
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

Syndicate

RSS Atom
Powered by LiveJournal.com